چهار مزیت برتر گوشت گوساله

لوپاس lopasco | مرداد 1399

اما این مزایای سلامتی دقیقاً چیست؟ ما تصمیم گرفتیم که ایده خوبی برای به اشتراک گذاشتن برخی از فواید گوشت گوساله در این مقاله از بارنج داشته باشیم.

ساخت عضلات و ترمیم بافت

پروتئین موجود در یک وعده غذایی روزانه گوشت قرمز حاوی اسیدهای آمینه مورد نیاز برای عضله سازی و ترمیم بافت است.
دستورالعمل های رژیمی، رژیم غذایی استرالیا 65 گرم در روز توصیه می شود ، که شامل گوشت گوساله ، گوشت گوسفند و گوشت خوک است.
پروتئین همچنین در تولید آنزیم ها و هورمون هایی که برای بدن شما نیاز است، در جلوگیری از بیماری کمک می کند. مصرف پروتئین همچنین به دلیل توانایی در رفع گرسنگی و کاهش اشتها بعد از خوردن غذا با کاهش وزن در ارتباط  مستقیمی دارد.

گلبول قرمز ، قدرت ایمنی و بهزیستی کلی

آهن موجود در گوشت قرمز به راحتی توسط بدن جذب می شود و باعث می شود گوشت قرمز بهترین منبع آهن برای بدن شما باشد. وجود و حضور  آهن برای انتقال گلبول های قرمز بدن برای اکسیژن رسانی  به سلولهای بدن ضروری است.
این ماده به عنوان یک ماده معدنی ضروری است که بدن ما در کبد، مغز استخوان، طحال و ماهیچه ها از آن استفاده می کند.
آهن به دلیل داشتن توانایی کمک به بدن ما در جلوگیری از کم خونی شناخته شده است ، شرایطی که بدن فرد از گلبولهای قرمز سالم کافی برخوردار نیست. آهن همچنین به بدن ما در تأمین قدرت ایمنی و مزایای مختلف بدن کمک می کند.
طی آزمایشاتی که در اوایل سال 2017 توسط کمپین سرگرم کننده و بازیابی ام ال آ انجام شد، تأکید کرد که 1 از 3 زن استرالیایی آهن مورد نیاز رژیم های خود را دریافت نمی کنند. این در حالی است که بدن زنان به دو برابر آهن نیاز دارد. کمبود آهن می تواند منجر به خستگی ، ضعف ، زخم معده و ضعف سیستم ایمنی بدن شود.

توسعه و سلامت عمومی

گوشت گوساله همچنین حاوی یک دوز سالم از روی است که یک ماده معدنی ضروری است که برای انجام عملکردهای مختلف بدن باید به آن نیاز داشته باشیم.
روی نقش مهمی در متابولیسم سلولی بدن ما دارد و به عملکردهای سیستم ایمنی و سنتز DNA و تقسیم سلولی کمک می کند.
روی از رشد طبیعی در دوران نوزادی ، کودکی و بزرگسالی پشتیبانی می کند. انستیتوی ملی بهداشت در ایالات متحده اظهار می دارد که بدن ما سیستم ذخیره سازی خاصی برای روی ندارد و بنابراین به مصرف روزانه روی نیاز است تا "یک وضعیت پایدار داشته باشد.

یک سیستم عصبی، ایمنی و هضم سالم

گوشت قرمز حاوی گروه ویتامین ب است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری هستند. ویتامین ب12 باعث تقویت عملکردهای مختلف بدن می شود. نیاسین متضمن افزایش ایمنی سیستم بدنی و حفظ سلامتی آن است. ویتامین ب6 به تقویت سیستم عصبی سالم و دستگاه گوارش بدن ما کمک می کند. و ریبوفلاوین باعث تقویت پوست و چشم می شود.
گزارش های مختلفی درباره گوشت قرمز بیانگر ارتباط بین مصرف گوشت قرمز و بیماریهای قلبی عروقی است. اما، ناسازگاری در گزارش ها، یافته های این  گزارشات را زیر سوال برده است. شواهدی وجود دارد که از فواید گوشت قرمز برای بدن ما در حمایت از سلامت طولانی مدت حکایت می کند.

دیدگاه شما